7.04.2014

Motto


And till she come, as truly as to heaven
I do confess the vices of my blood,
So justly to your grave ears I'll present
How I did thrive in this fair lady's love
And she in mine

William Shakespeare


Nim zaś nadejdzie, z równą rzetelnością,
Jak się z mych grzechów spowiadam przed niebem,
Wyznam przed wami, poważni mężowie,
Jakim sposobem pozyskałem miłość
Tej pięknej, godnej kochania dziewicy
I ona moją wzajem.

~ Józef Paszkowski


Ja tymczasem szczerze,
Jak gdybym  niebu spowiadał się z grzechów
Gorącej krwi - opowiem wam, dostojni
Panowie, jak w nas rozkwitła ta miłość

~ Stanisław Barańczak




A zanim przyjdzie, tak szczerze jak niebu
Wyznaję grzechy mojej krwi namiętnej,
Poważnym uszom senatu opowiem,
Jak pokochałem tę piękną dziewicę,
A jak mnie ona.

~ Leon Ulrich


Dylemat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz