28.05.2010

William H. Murdoch

"Chciałam napisać książkę o kobiecie, ale w tamtych czasach w policji nie pracowała ŻADNA kobieta. Bohaterem musiał więc być mężczyzna" - mówi Jennings. "Kiedyś chodziłam sobie po Toronto i weszłam do takiego małego sklepu z antykami. Teraz nawet nie pamiętam już, gdzie to dokładnie było. I w tym sklepie zobaczyłam fotografię jakiegoś mężczyzny, i doszło do mnie, że to właśnie on". Tak narodził się William Murdoch.

Zajrzyjmy do jego kartoteki osobowej.

IMIĘ I NAZWISKO: William H. Murdoch
WIEK: 34 lata
DATA URODZENIA:  2 lipca 1863
MIEJSCE URODZENIA: Sambro koło Halifax
RODZINA: ojciec: Harry; matka: Mary; brat: Bertie; siostra: Susannah
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Ontario Street, Toronto, prowincja Ontario
OBECNE STANOWISKO I MIEJSCE PRACY: detektyw, 4 komisariat policji miasta Toronto
WYZNANIE: rzymskokatolickie
STAN CYWILNY: kawaler

"To właśnie on!"
(www.maureenjennings.com) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz