30.11.2010

Świetnie się stało


Teraz, kiedy siedem powieści o Murdochu cieszy się powodzeniem u czytelników, a kanadyjski serial ma liczne grono wielbicieli, trudno w to uwierzyć: Maureen Jennings miała trudności ze znalezieniem wydawcy swojej pierwszej książki. Oto, co sama mówi:

"Przez kilka lat starałam się wydać tę książkę - bez sukcesu. Pewnego razu podczas konferencji poznałam starszą redaktorkę z St.Martin's Press, Ruth Cavin, świetną kobietę i wtedy się zaczęło! Mój znajomy powiedział jej, że jestem autorką powieści kryminalnej. Zapytała mnie więc >>Słyszałam, że napisała pani kryminał?<<, na co ja odparłam >>Tak. Nawiasem mówiąc, wszystkie rozdziały łącznie ze streszczeniem znajdują się już na pani biurku<< :) Tak więc, kiedy wróciła z konferencji skojarzyła leżącą na jej biurku powieść z moim nazwiskiem, co było niezmiernie cenne :), a potem zakupiła ją dla St.Martin's. Świetnie się stało".

To pośrednio dzięki Ruth Cavin w polskich księgarniach
możemy kupić Ostatnią noc jej życia
(zdjęcie: South Coast Today )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz